Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

;-D vivat pán Vietok!

A vy, pán Jindra - veľmi dobrá robota R^

8 0
možnosti
KB

K39a78r84e25l 69B52o79č84e16k

24. 4. 2014 14:27

Výborně zpracované thema. Musím se přiznat, že jsem netušil, že měl pan Vít až tak pohnutý osud. Nikdy bych to na něm nepoznal, ostatně je laskavý, stále usměvavý a vrhá se z jedné věci na druhou s enthusiasmem, jemuž není na idnes rovno. Pane Jindro, děkuji vám, oku v slzu zamáčknu a budu minutu zticha za Tibetskou misi pana Kurandy. Nechť se vám všem daří a ona šťastná hvězda, která poslala braty Kurandy Kovandy Kowalski k faráři Csíposovi Dohányovi provází i vás. Jsem neobyčejně šťasten, že mi bylo umožněno nahlédnout do života Vietka. Garma!

12 0
možnosti

Může mi někdo vysvětlit, proč takto nebývale kvalitně napsaný a hodnotný článek ještě není ve výběru? Já už tady fakt nechápu nic! ;-O

17 0
možnosti
MS

Nezbylo už na něj místo, protože je tam nudný a plytký článek pana Moravce, bývalého redakčního pisálka, který byl nominován na objev roku 2013, ačkoli začal blogovat až letos..

4 0
možnosti

Poslušně hlásím, že jsem opět ZDE! :-) A vidím, že v pravý čas, abych panu Jindrovi pogratuloval k svělému článu!

Bohužel mě potkala taková malá nepříjemnost díky jedné zdejší blogerské decimálii, jejíž jméno se ZDE nesmí ani vyslovovat, nechcete-li býti smazáni. Všude, kde zareagujete ne tuto podivnou paní blogerku, mizí celá vlákna diskusí a není divu, že už i administrátoři jsou z této paní zoufalí, jak je neustále zahlcuje svými stížnostmi na všeliké diskutéry. No co vám budu povídat... díky této paní mi byl zablokován účet a jen díky shovívavosti hlavního administrátora, pana Dvořáka, který mne mile překvapil svým přístupem, zde mohu být opět s Vámi. Opravdu milý a sympatický člověk to je. Měl jsem možnost si s ním vyměnit několik mailů a díky tomu na něj pozměnit svůj názor. Nemá to chudák lehké s těmito ubrečenými blogery. O konkrétní věci ohledně této paní ID se podělím s kolegy kroupology mailem, budou se divit, jaký na ni mají administrátoři názor. ;-) Ještě jednou tedy děkuji panu Dvořákovi za zaktivování mého účtu, zrušení všech mých smazaných příspěvků a za to, že mohu opět začít od nuly s čistým štítem. Budu jej v diskusích s decimáliemi hodně potřebovat. ;-)

A teď si jdu ještě jednou přečíst skvělý životopisný článek pana Jindry a chtěl bych mu touto cestou poděkovat za přiblížení životních cest mých oblíbených bratrů Kovandových. Dnes je skvělý den! :-)R^

13 0
možnosti
Foto

Ťijě těmer uštvaly aj brata! Prauda a láska víťazí! R^

10 0
možnosti
PK

Renesanční člověk ten pan Kovanda. Mimochodem vynikající medailon pane JindroR^

8 0
možnosti
Foto

Přiznám se, četl jsem to 2x, což není zas tak moc, že, než jsem to pochopil. R^

5 0
možnosti
RJH

Strhující čtení! Z projevu Víta Kovandy jsem tušil ohromnou odbornou erudici i pohnutý život, ale neměl jsem ani páru, jak je to doopravdy. Děkuji, že jsme si díky vaší práci mohli rozšířit obzor o další výjimečnou osobnost. A samozřejmě děkuji i oné osobnosti za přínost naší společnosti!

16 0
možnosti
Foto

Němám slou! Naozaj som taký príval lásky a sympátií něčakal, pomali sa mi zdá, že už mňou prechádza prúd svetla! Ďakujem! R^

11 0
možnosti
Foto

Pán Jindra, prijmetě moje úprimné poďakovanie!

Volal mi brat Rudy (Hi, Rudy!) a uniformovaľ ma o vašom počinijě. Ja som němohol ragovať ihněď, za čo sa omlúvam, ale práve som pristál s něvládnym špecijálom na ruzynskom letovisku a nabral som dajaké zpožděnijě, zdržala ma dajaká krava v guličkovaných šatoch ... no to vam poviem indy.   

          

Sú také chviele, keď človek zrazu neviě, ako najlepšijě by vyjadril niěkomu svuoj pocit vďaky za prejav sympatie voči mojej osuobe, aj keď sa doteraz osobnie něpoznáme, no dotyčný osuób sa rozhodl svoju priazeň mi venovať len na základiě mojich článkou na http://www.idněs.cz – či mojich príspevkov na ruoznych internetových diskusiách.

Dúfam, že vas a ďalších mojich čitatěľou nězklamem a slubujem, že buděm psať ak najľepšie viem! A ja som optimista (ja vidiěm aj na cintoríně iba same plusy) a verím, že s pomocou fanúškou to tu roztočijěme na plné pecky.

Som naozaj dojatý! Ďakujem z celého srdca, pán Jindra!  Váš naveky vekúcijě oddaný Vít Kovanda V, Slavomier Kuranda V a Rudy Kowalski V!

18 0
možnosti
Foto

Velmi si cením Vašich slov! R^

9 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 957x
Milovník života a vášnivých debat. Snad na ně dojde také pod tímto blogem.

Seznam rubrik