Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LW

L84e14o 81W77o52l96f

30. 4. 2014 18:02

Beze slov. :-)R^

7 0
možnosti
Foto

Pane Jindro, dojal jste mě k slzám. Musím to říct: Více takových statečných a obětavých lidí!!!R^V

8 0
možnosti
Foto

Jestli oni Vaši ženu neunesli také ti mimozemšťané, jako mého muže, to je v poslední době velmi častý jev. Ale já věřím, že i tak vás jistě sleduje a Vaše počínání oceňuje!

Docela jste mne inspiroval, začínám uvažovat také o adopci nějakého staršího dítěte. Aby to bylo vyvážené, tak si asi vyberu nějakého pěkného chlapečka!

9 0
možnosti
MK

Třeba Justina Biebera. :-)

6 0
možnosti
Foto

Tak jste mne dojal, ze nenachazim slova VVVV

6 0
možnosti
MK

Vidíte to a jedna nejmenovaná blogerka se dojíma nad vlastními blogy,zatímco pan Jindra to vše nese statečně a bez emocí. To je prostě chlap pro rodinu, pro kterého by každá ráda přes plot skočila. 

Pro pažitku k sousedce. :)

6 0
možnosti
KB

K76a65r83e33l 76B98o15č20e66k

30. 4. 2014 15:53

Aj, to je radosti, nejen že jste se nám po tak dlouhé odmlce vrátil, ale navíc jste se vrátil jako bloger a půl. Kam se hrabou obyčejní blogeři jako já na vás, vy jste teď taťulínek pěstitel a bloger! Jak citlivé je vaše V, jste tak vřelý a hodný, jsem tak dojat, že mi vynechávají písmena na klávesnici, a tak jen dodám, že je dneska hezkej den.

11 0
možnosti
MK

Dokonce středa. Vhodný den na dělání vlastních dětí. Ale to bohužel na Jindra nemůže. Unesli mu ženu. Zrovna o tom mluvili na TV Noe.

5 0
možnosti
Foto

Pokud by od vás někdo unesl ženu, byl by to zdravý rozum...

0 2
možnosti
Foto

Paně božije ... Krúpa!

9 0
možnosti
Foto

Skvěle. A je moc dobře, že jste se podělil. Co by to bylo za dobrý skutek, kdyby se o něm nedozvěděla širší veřejnost! Takový by snad ani neměl smysl....

13 0
možnosti
MK

Tak tak. Takto to získá popularitu a to nebohé dítě IDentitu

5 0
možnosti
MK

Řekl bych, podle toho, že nesla oblečení na Charitu, že je držena v prádelnách Máří Magdaleny. Ty jsou prý oblíbené záletnými ženami. A ta Vaše si přeci zaletěla na trhy a charitu

6 0
možnosti
Foto

Děkuji vám všem za laskavá slova uznání, ale nepsal jsem to, abych tady sám sebe prezentoval jako nějakého světce a abych tu samolibě sklízel chvály. Psal jsem, abych pomohl a sdílel.

13 0
možnosti
Foto

Keby stě chceli - muožem si ju zobrať cez prázdniny do Prahy. Máme tu perfektný park so záhradkou a skvelé dětské pracovisko U Ály - otestované matkami na vlastné játro. Aľebo muože usporiadať dajakú sbierku - znám jednu perfektnú sbierkovú koordinátorku! V

8 0
možnosti
Foto

Paně bože! Toľko stě ma dojali, pán Jindra! vždy som veděl, že stě dobrý, ale že aj kúsok srdiečka poskytnětě malému bábetku! Je mi ľuto vašej paní, ale snáď vam diučatko a priaťěľijá z hostinca priněsú do života svetlo, ktoré tak potrebujetě - aj pre svoju prácu dispečiéra ľetového provoza. Držím vám všetky palce a muosítě nam napísať ako to bolo ďalej! Stě dobrý muž! R^VR^

12 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 957x
Milovník života a vášnivých debat. Snad na ně dojde také pod tímto blogem.

Seznam rubrik