Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hm, kdo by to byl do Vas rekl... ale mate muj obdiv za priznani.

Tak si dovolim V, to je pry ted nejaka "moda" v diskuzich... jeste dve, jo ? V V

1 0
možnosti

J17a14r45a 70R76a78n37k

24. 7. 2014 23:01

Ja take a zrovna diky panu Petrikovi a jeho partnerce Kvete:-)R^

0 0
možnosti

K53a46r32e44l 95B52o97č12e88k

27. 6. 2014 19:17

Hmm, to jsem od vás nečekal, Václave. Co si o tom bude myslet Nikki, dítě nevinné? Vidím, že jsem konal vždy správně, když jsem obdivoval psaní pana Kroupy, který jediný je motivován psaním ne za třicet stříbrných, ale prostě píše zadarmo a pro potěšení nás všech. Václave, Václave...děkuji za upřímnost a karmuji karmouV

1 0
možnosti
Foto

Nikki je taky v diplomatických službách. Vždycky, když přijedou nějací diplomati, tak je vytěží.

0 0
možnosti
Foto

HezkéR^:-), jen s tím panem Šupou jste na totálním omylu. Ten je placen SSA (Světovou Satanistickou Asociací), to je z jeho článků přeci naprosto jasné. Většina normálně uvažující katolíků si totiž po přečtení jeho děl, a při zdání, že je snad jedním z nich, musí položit otázku, zda se cestou od Krista do současnosti někde nestala chyba. A když si na tuto otázku odpovědí, vystupují hromadně z církve. Proto ten úbytek věřících v naší zemi, a SSA si mne ruce. A může za to jeden obyčejný Šupa...

3 1
možnosti
Foto

Za co, paní Součková ten mínus?;-D Za pochvalu textu pana Jindry, za odhalení pana Šupy, nebo jen protože mě nemáte ráda, ať napíšu co napíšu?;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Nakoukl jsem ji do cestovního pasu na hotelovém pokoji, když se sprchovala ;-D Vás je jako placeného blogera škoda. Kam se na Vás hrabe agent s označením 007.. Fajn článek.

4 0
možnosti

Teda Václave... málem jsem vám na ten portugalský špek skočila. Už jsem dokonce uvažovala o letošní dovolené ve Funchalu, ale nestihla jsem to, díky bohu, zatím zrealizovat.

Vaše podprahová manipulace si tedy važádala jen náklad v podobě několika lahví Portského, které jsem, vámi pomatena, začala kupovat místo maďarského Tokaje. Dneškem se vracím k Maďarům a tuto marnou investici si u vás vyberu v solené tresce.

10 0
možnosti

Vy píšete pro Maďary? To se máte! Tokaj, ryzlink, klobásky, husí játra, paprika, mangalica vepřové... Kampak Jindra s nějakou uschlou treskou! R^

4 0
možnosti

Putin musi być wściekły, bo nie może Brazylii gazu przykręcić.

2 0
možnosti

;-D nadherna recese ;-D, az na to  ze ty nejvetsi blbosti a nadsazky nekdo obcas bere vazne. Vubec bych se nedivil kdyby neco  takoveho se opravdu delo. Teda Portugalsko asi ne, ale jini,

Jinak vam R^;-D

6 0
možnosti
Foto

"nejvýznamnějšími články, které zde na blogu vycházejí, tedy zejména pod články Vladimíra Kroupy, jehož významu"..... dvakrát nepoužijeme stejný základ v jedné větě... už mě milujete, PANE jINDRO?

0 9
možnosti

Veroniko, dejte si raději tuplovanou Slohovku. Pan Jindra vám nedá.

5 0
možnosti

Někdo z nás zde dělá pitomce! Podotýkám, že mne nikdo neplatí!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS