Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Tak takhle tedy ne, pane Petříku! O vaše příspěvky stojíme,ale ne u takovýhle prasárny! Chceme, aby naše diskuse měly smysl!

13 0
možnosti
JH

J36a97n 98H79a59n64á47k

26. 6. 2014 23:51

Tady se vždycky strhne nějaká blogerská lavina blogerských pardálů a mě to vždycky mine a pak nechápu!

Jinak pane Jindro, pochopit pány, Matějku, Kroupu, Olšera a další "čtyřicítky" mi problém nedělá , ale Vaší recesisticko-pruderní povahu jsem zatím nepochopil ;-D Článek fakt pobavil a ačkoliv jsem jej četl asi 4x a čekal na první komentáře, které mě "uvedou do obrazu", nedočkal jsem se. Masakroidní diskuze zmařila jakékoliv šance na pochopení, ale jakožto další alfasamec placený zneužitými veverkami v lázeňských parcích akceptuji Váš článek na základě zjevné spokojenosti Zuzky a dávám karmu a zdravím Vás i Zuzku!

7 0
možnosti
Foto

Spokojenosti? Já jsem zhrzená, pane Jane!;-)

2 0
možnosti
Foto

Díky podnětné diskuzi,  vám musím dát karmu.  R^

4 0
možnosti
VJ

Psala jsem vám ... dole ...V

1 0
možnosti
Foto

Já bohužel zatím nemůžu najít nikoho, kdo by mě platil, takže musím makat zadarmo...

5 0
možnosti
VJ

Udělá se iVčera a iPředevčírem a hnedkyn vás berem!

2 0
možnosti
Foto

A já to myslel v dobrym!

7 0
možnosti
Foto

Tedy, Václave! Snad jedině paní Slohovka Vás prohlédla hned...

Tak, aby mne dnes náhodou nepředběhla - proč si podlézavě plusujete SVÉ příspěvky?

To máte za Zuzanu, pláče jak želva. ;-(

4 0
možnosti
Foto

To já právě kvůli Věte Vedlejší, ono totiž svých příspěvků se váže na řadu čtenářek, která je v tomto případě činitelem. Ale už jsme to opravil na chybné, ale srozumitelné "jejich". A jdem rád, Heleno, že jste k celé věci přistoupila takhle věcně. Vím, provedl jsem nepěknou... no, možná trochu sviňárnu, ale zase proč zbytečně jitřit emoce!

3 0
možnosti
FS

Nevíte někdo, pro koho píše Valíková? Ta musí mít dobře zaplaceno, vždyť chudák hledá každou volnou chvilku i mezi slohovkama a dozorem!

7 0
možnosti
Foto

Na to máme ve školství speciální balík, ale pšt, aby si pro něj nechtěl pan Kroupa dojít na poštu.

5 0
možnosti
MB

Václave, Václave. Zabudol ste na mňa a že mňa sponzoruje Svaz frustrovaných a zakomplexovaných koučů a na istú osobu z KV, ktorú po posledním článku určite sponzoruje nejaký ruský realitný magnát. Dnes si snáď ani karmu nezaslúžite, hanbite sa!

8 0
možnosti
VJ

realitný magnát Grdlyčka?

2 0
možnosti
MT

Čéče, já vám teda nějak nevim.:-/

Řízení letovýho provozu sídlí v Jenči, tak teda nechápu, pro byste si jako měl kupovat kafe na letišti. A vůbec je to celý ňáký divný. Se mi zdá, že pěkně kecáte, páč takovej Matějka zaručeně neví, co je to Argentina, natož aby rozeznal argentinskou restauraci vod toho stánku, co tam s nabitou buchnou mává a lemtá pívo, když jde z hub.

7 0
možnosti
Foto

V Jenči je jenom krycí to... budka. Kdyby útok teroristů nebo tak něco, znáte to.

8 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 957x
Milovník života a vášnivých debat. Snad na ně dojde také pod tímto blogem.

Seznam rubrik