Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pět peněz, pět peněz, Dohromady tuším vokolo dvaceti, či tak. Jen ten Hermánek a eště pár dalšách toliko z přesvědčení, A potom eéště prej nějakej Kroupa. A na autora prej už najali nějakýho nohače vržů, že to ,,pustil". Radši vod toho dál, či dokonce pryč8-o:-)

2 0
možnosti
Foto

Že by jen na mě vaše slůvka neplatila?R^;-D

3 2
možnosti
Foto

Copak, žádný Portugalec vás neoslovil? ;-)

6 0
možnosti
Foto

Milan Šupa, agent Spolku katolických panen ...lol ;-D

11 0
možnosti
VJ

Vy máte trpělivost a to nás bylo pět, ufffffffff ;-D

2 0
možnosti
VJ

Co? Olej, impregnaci, leštění, antirezin? Ani bych se tomu už nedivila.

5 0
možnosti
VJ

Jestlipak víte, že jistý pán, který zamořil fb blog svými komentáři, inkasuje odměny v hotovosti - fasuje v barrandovském fundusu obnošené herecké šatstvo oproti poukazům jistého D.S.?

5 0
možnosti
Foto

Nepovídejte... Je to horší, než jsem si myslel.

5 0
možnosti
Foto

Václave! Cítím se zneužita!!!!!8-o Jak jste jen mohl? A já mám nové plavky! A klobouček od Šárky! Jste sobý hnusec!

3 0
možnosti
FS

No a co? Co je na tom špatnýho, psát pro peňauze? 8-o

3 0
možnosti
AH

A26l45e88n46a 92H90o32r62k62á

26. 6. 2014 21:53

A já už si koupila nový plavky... Zrádče, zrádče, zrádče ;-( A já blbá tě přitom pořád miluju....

4 0
možnosti
VJ

Já jsem vám to Alenko psala, že von né, ale to vy jste vždycky z těch jeho pig eyes úplně hotová! ;-D

2 0
možnosti
FS

Icílii Silvu Berenguel znám osobně, je to pěkná šťabajzna. Taky mě lámala. Ale já už píšu pro Bhútán, zemi hřmícího draka. Platí mnohem líp, než ti Portugalci.

4 0
možnosti
JK

...a co na TÝDNU,tam je to ještě horší vážení....

2 0
možnosti
Foto

Škandááál ;-( já dostávám z Vatikánu enem dvě hromničky do roka .... to jim teda ukážu a budou muset přitlačit .... ;-)

5 0
možnosti
Foto

Nesmíte bejt takovej nezištnej idealista, pane kolego!

5 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 957x
Milovník života a vášnivých debat. Snad na ně dojde také pod tímto blogem.

Seznam rubrik