Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

Paní Poláčková, máte auto?

1 3
možnosti
RK

To mínus znamená že nemáte?

1 0
možnosti
Foto

Jen pozor na to, abyste měl článek dobře ozdrojován. ;-)

0 0
možnosti
RK

Zajímavé je že mínusují především ženy. Nechápu to.

0 4
možnosti
AH

A81l11e78n65a 74H37o54r57k59á

8. 10. 2014 16:46

Já třeba s vašimi příspěvky nesouhlasím, a proto je označím mínus. Nevím, co to má co dělat s tím, že jsem žena.

3 0
možnosti
RK

Tak naposled. Blanka není stavěná pro krásné oči řidičů, ale pro lepší život lidí na povrchu. Jestli to někomu nedochází, tak je buď blbej, nebo miluje ucpané ulice a teď mu to bude chybět.

3 4
možnosti
MK

Prominte vy, napriklad architekta Petrikova je kapacita pres tunely. Kdysi jsem se s ni setkal a jiz tehdy uvazovala o nejakem peknem tunelu.Puvodne chtela vyuzit skalni tunely al-Kajdy v Afghanistanu, ale Blanku bychom meli doma a zavidel by nam to cely svet

5 0
možnosti
RK

Jestli vás láká chůze v podzemí, choďte kanálama. Já mám raději čerství vzduch a jsem rád když mi ho auta nebudou otravovat a budou jezdit pěkně v tunelech.

3 4
možnosti
TS

Autore. To je hodně blbej nápad. Ten tunel stáhne z povrchu dopravu pod zem, takže pro chodce a cyklisty bude na ulicích volněji a bezpečněji.

Proč jste se stejnou pitomostí nevyrukoval u Strahovského tunelu, nebo tunelu Mrázovka?

A co takhle využít tunely metra? To by byl nářez. Vy byste hráli na piano v tunelech, jezdili tam na kole, a uspořádali bleší trhy, no a cestující by museli jezdit nahradními autobusy po povrchu, nebo museli jít do práce pěšky.

A není třeba se ani soustředit na tunely. Můžete to zorganizovat na dálničním okruhu kolem Prahy, nebo na magistrále. Řidiči i chodci by Vás jistě pochválili.

A ještě lepší by bylo, kdyby řidiči automobilů na oplátku i s automobily obsadili tržnice, koncertní síně, veřejné parky apod. v době, kdybyste vy chodci a kulturně zaměření lidé nakupovali v tunelu Blanka a poslouchali tam klavírní koncerty.

3 7
možnosti
JP

Pane Jindro,

to úplná bonba, podávám si přihlášku do spolku. V

Děkuji vám nastotisíckrát!

10 1
možnosti
PP

P46e30t76r 20P45e70t35r27o12v

8. 10. 2014 16:21

Jestli nic jiného, tak naprosto přesvědčivé jsou v textu uváděné kapacity. Stojí-li za projektem i jmenovaní, nebo jej jakkoli podporují, pak se nic nebojím a jdu do toho taky!

9 0
možnosti
AH

A13l60e13n29a 65H55o79r96k72á

8. 10. 2014 15:59

Takovéto projekty mám velmi ráda a i tomuto držím palce, už jen proto, že mi zatím připadá nejambicióznější. Také jsme si nedávno říkala - takových peněz to stálo, jistě i z mých daní, a mně se přitom nějaký tunel vůbec nemá týkat, protože motorista nejsem, a na kole tam navíc ani nesmím. Už jsem o vás také slyšela, na jednom z nedávných setkání slíbil podporu resocializaci Blanky současný primátor Hudeček, což mi dost pomohlo s mojí "volební kalkulačkou". Držím palce občanským aktivitám R^V

8 2
možnosti

Máte pravdu. Víte kolik peněz stojí veřejné parky a nebo zahrady pod Pražským Hradem? A motoristé tam nesmějí. Takže na oplátku byste vy courala tunelem a řidiči by se projížděli parkem a zahradou.

1 5
možnosti
PP

P24e70t13r 52P32e38t58r90o83v

8. 10. 2014 15:58

Do nové, moderní a otevřené Blanky s vámi rád vstoupím. Ano, prostě vstoupím!

A pozdravujte Nikky!

5 1
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 957x
Milovník života a vášnivých debat. Snad na ně dojde také pod tímto blogem.

Seznam rubrik