Diskuse

Bloger a blogerka roku. Výzva redakci iDnes.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavlačová drbna která s každým drbem hned běží na ministerstvo. R^;-D

3 0
možnosti

To bolo tak srdceryvné, páňě Jindro, až som vás nominoval na Blogera roku. Sorry, inak to proste nešlo. ;-)

4 0
možnosti
Foto

Jindro, jsem v tomto případě proti :) Při mém sexismu bych neudejchal, kdyby mne někdo byť jen nominoval na blogerku roku :))

1 0
možnosti
Foto

Ve svém textu píšete: "Tato identifikace s "opačným pohlavím", říkejme raději opačným, nebiologickým principem či energií, navíc nemusí vzejít jen od autora, ale zcela přirozeně i z řad jeho čtenářů. Dokáže některý z mužů svým psaním pohladit, vnést do života něhu, poetiku nebo třeba recept na zajímavou úpravu jídla, zkrátka cokoli, co vám připomene spíše jemnou ženskou energii? Proč by pak nemohl být blogerkou roku? Připadá vám jiný z autorů jako pavlačová drbna, která chce běžet s každým klípkem na ministerstvo? Proč by i on nemohl být blogerkou roku. Nebo naopak - přijde vám nějaká z autorek rázná činem a statná postavou, zažila ve svém životě tolik mužných dobrodružství, například se stavěním vinohradské dopravy holou zadnicí, že by před ní zbledl James Bond? Proč by nemohla být blogerem?"

To je ovšem snůška genderových stereotypů, které bych od zapáleného bojovníka za uznání svobodné volby pohlaví a prostupnost mezi nimi věru nečekal. Příště to chce více důslednosti v přístupu k rovnosti pohlaví. :-)

1 0
možnosti
Foto

Přátelé, děkuji vám všem za vřelá slova podpory! Doufám, že hlas našeho hnutí bude slyšet až do kožených sedaček zahaleným dýmem mačistických doutníků, v nichž kapitáni iDnesu vyhlašují soutěže. Víte, dlouho jsem nad tím přemýšlel. Jak jste si nemohli (a hlavně nemohly) nevšimnout, jsem muž nebývalé krásy, a přiznám se, že jsem toho kdysi bezcitně zneužíval a proplouval životem jako sobec. Ale jednou jsem se zamyslel. Jaké to je, být jen obyčejný? Nebo dokonce jaké to je, být žena? Proto jsem začal studovat psychologii a tak jsem se dostal i k těm poznatkům, které jsem zde nyní využil. Kdyby všichni uměli takhle se zastavit, zamyslit se, něco si nastudovat, zmizela by ze světa velká spousta nespravedlnosti!

9 0
možnosti

Přesně tak, Václavko. Hodně mi to připomnělo Herberta Spencera, jehož knihu "The Principles of Psychology" mám na nočním stolku místo Bible.

A ve své prví knize, First Principles, to definuje jako změnu ze stavu relativně nevymezeného, nekoherentního, homogenního ke stavu relativně vymezenému, koherentnímu a heterogennímu. Jejím opakem je pak regrese, čili děj, během něhož dochází k rozkladu komplexních a diferencovaných struktur.

Takže R^ pro vás, milý a vážený kolego/kolegyně.

5 0
možnosti

To jste mě překvapil, pane Jindro. Ono to tak není? Vždyť třeba paní Koutková nebo paní Škorpíková mají pod svými blogy výzvu, abych pro ně jako pro autory článku hlasovala v anketě Bloger roku... O autorkách nebo blogerkách tam nic není...

Ale teď mi to dochází! On tam byl v onědnes dnes odpoledne na besedě Hausmann a jistě tuto genderovou nespravedlnost zavánějící středověkem způsobil! Ještěže vy tu děláte takovouto osvětu... Jen nevím, zda nejste na redakci příliš pokrokový a novátorský.:-(

Škoda, že tu není kategorie diskutér/ka roku a že zde již není účasten vikarfina, tam by se to pravděpodobně ještě zamotalo a bylo by potřeba vytvořit kategorii Diskutovadlo roku...

4 0
možnosti
Foto

To by bylo spíš takové diskutovátko roku :-) Ale jinak máte pravdu, možná jsem předběhl dobu. Ale až se unavím na svém běhu, doba mne zase doběhne, a pak mne ocení i ti největší zpozdilci!

3 0
možnosti

R^Výborný článek, Jindro!

Místy tak odborný, že můj ženský princip nechápal, ale chlap ve mně jí to vysvětlil...;-D;-D;-D

6 0
možnosti

oprava: Výborný článek, Václave!;-)

Trochu jsem to popletla, inu, ženská ...8-o

3 0
možnosti

P97a21v80e86l 32K13u43l52a

4. 2. 2015 20:07

No já nevím, myslím, že to nedají :-/:-)

4 0
možnosti
Foto

Skvělé a znamenité! 

Mám jen jednu jedinou výhradu - Proč by drbna, co běhá s každým drbem na ministerstvo, nemohla být blogerkou roku? Protože ne!

Ale Vladěnka, ta si to rozhodně zaslouží!

5 0
možnosti

L44e21o 14W66o34l92f

4. 2. 2015 19:47

Jindřiško, parádní článek.R^

6 0
možnosti