Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Kristovanoho, priepadne az Isten szerelmére!

11 0
možnosti
Foto

Dobrý, málem jste mne dostal, chvilku mi to trvalo! Až ta malá severomaďarská obec Pozsony (Pozsony-Pressburg-Bratislava) mne probrala. Pak jsem se jen už bavil. Díky!;-D

5 0
možnosti
MS

A co páter Csípos Dohány? :-)

4 0
možnosti
RK

Hello Mr Jindra.

I would like to thank you for your great work!

Wow, ja uz moc dont speak cesky, ale moc deekuji, je to super a coool co ste pro muj bradr vy nawritoval. Ted jdu a calling him, ať to jde read! R^ 

Jeho bradr Rudy Kowalski z USA

(mame zas kontakt od XMas)

God bless you! V P.S. Mate dobry ty emotikousn, rememberuju se na my youth - LSD, THC ... ;-DR^!!

16 0
možnosti
Foto

Rudy, doufám někdy zavítáte navštívit Stověžatou!

4 0
možnosti
Foto

Zabil jste me ;-) Ale i presto jdu okamzite shanet finance na cestu do Tibetu, jelikoz kdyz ted vim kde se nyni nachazi Dr. Slavomír Kuranda, nemam jine volby. Musim za nim, srdci neporucis R^ V

8 0
možnosti
Foto

Co jsem tak slyšel poslední zprávy, je prý v Tibetu neobyčejně oblíben, založil tam slovenskou školu, v jejímž rámci se mu již podařilo dokonce uspořádat první besídku R^

8 0
možnosti
TS

Bravo! R^

Už má sochu? Jaktože ještě nemá sochu?!

Jdu založit výbor...

11 0
možnosti
MS

Nemusíte, Týnko. Na soše se již pracuje. Ale přijde na řadu až po vystavení busty MIstra Vladimíra.

11 0
možnosti
PP

P98e86t10r 55P15e56t15r58o78v

24. 4. 2014 12:04

Co říci ... pracně hledat slova ... hlas se třese ... prsty nad klávesnicí se chvějí ... oči se zalévají slzami . ..

Snad jen prosté - děkuji.

12 0
možnosti
Foto

Děkuji! Rád bych dodal, že Váš palec nahoru patří spíše statečnému a pracovitému muži, o němž jsem já jen podal skromný referát.

10 0
možnosti
MS

Moc hezký životopis i pocta bratrům Kovando-Kurandům, díky za vaši práci.

Co ale v článku postrádám, je vysvětlení rozdílnosti jejich příjmení. To měli už od mala?Jest o tom něco známo?

9 0
možnosti
Foto

Ano, také jsme si všiml, že oba bratři mají rozdílná příjmení. I mne to překvapilo. Vysvětluji si to tak, že maďarský matrikář pokaždé zapsal jméno trochu jinak, případně zkomolil opis ("r" se dá, ledabyle napsáno, číst i jako "v", atd.) Ale konečné vysvětlení snad přinese sám Vít Kovanda.

12 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 957x
Milovník života a vášnivých debat. Snad na ně dojde také pod tímto blogem.

Seznam rubrik