Diskuse

Jindra

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

Medková to vydržela tři neděle, Divanová měsíc, myslím, že týden je adekvátní .... ;-D

(ty žabí oči u blogu mě fakt dostaly R^)

8 0
možnosti
Foto

Doparoma, naozaj som sa zľiakol, že končítě a už mi klopkalo na dvere infardýno! Toto mi něrobtě! Ak som ale pozriel tiějé dve rybacie oči známej blogujúcej hnúsenky, zrazu mi došlo, že si robítě žarty! Jáj, vy žertěr, priznajtě sa, bolo vínečko ako Ály?! ;-);-D

8 0
možnosti
Foto

Ne, pane profesore... Tentokrát nežertuji. Chtěl jsem tady rozdávat radost mnohem déle a za odměnu nechtít víc, než jen ten pohled rozzářených čtenářských očí (proto jsem použil motiv očí), ale když jsem viděl ty temné rejdy různých rozbíječek diskusí a manželství, řekl jsem si - dost, Vašku!

9 0
možnosti
Foto

:)) Lze uzavírat někde sázky, do které středy to bude?:)) často jsem při soukromém sázení sám pro sebe vyhrál, tak třeba bych si na tom sázení mohl i živnost založit?8-o

5 0
možnosti
Foto

Nu, nevím, nevím, Karle, zda byste tentokrát neprohrál...

5 0
možnosti
Foto

Venouši, neblázněte! Nevzdávejte to!V

Zrovna teď, když se Vaše dílo dostalo do rubriky "Kultura".

12 0
možnosti
Foto

Děkuji V To právě byla pro mne taková meta, byl jsem rád, že rozšířím povědomí o jednom velkém člověku, Vítu Kovandovi. A když se mi to podařilo a článek o něm se dokonce dostal do výběru v rubrice kultura, zjistil jsem, že jsem splnil svůj úkol.

7 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 957x
Milovník života a vášnivých debat. Snad na ně dojde také pod tímto blogem.

Seznam rubrik