Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J36a50n 47H60a50n65á90k

26. 6. 2014 23:51

Tady se vždycky strhne nějaká blogerská lavina blogerských pardálů a mě to vždycky mine a pak nechápu!

Jinak pane Jindro, pochopit pány, Matějku, Kroupu, Olšera a další "čtyřicítky" mi problém nedělá , ale Vaší recesisticko-pruderní povahu jsem zatím nepochopil ;-D Článek fakt pobavil a ačkoliv jsem jej četl asi 4x a čekal na první komentáře, které mě "uvedou do obrazu", nedočkal jsem se. Masakroidní diskuze zmařila jakékoliv šance na pochopení, ale jakožto další alfasamec placený zneužitými veverkami v lázeňských parcích akceptuji Váš článek na základě zjevné spokojenosti Zuzky a dávám karmu a zdravím Vás i Zuzku!

7 0
možnosti
Foto

Spokojenosti? Já jsem zhrzená, pane Jane!;-)

2 0
možnosti
JH

J56a72n 72H30a31n92á14k

27. 6. 2014 0:02

Vždyť se v tomto blogu nedá věřit ani smajlíkům ;-D Netuším co je recese, co je fakt, takže jsem se demokraticky se všemi alter egy usnesl na stanovisku. Můžete podat odvolání a žádat rozklad vážená Zuzko!

Jinak i zhrzenost Vám extrémně sluší, tak je to v podstatě jedno :-P

1 0
možnosti
Foto

Smajlíky nikdy nelžou! Obzvlášť tenhle terčík EU 

Tak aspoň něco z té zhrzenosti mám, je mi slušivá. Já se do zítra odzhrzím a to se budou dít věci! Jen co mi ten Václav příjde pod ruku!

3 0
možnosti
Foto

Zuzano, já to ale dělal pro Vás! Představte si, jak v nových plavkách a kloboučku od Šárky stojíte na barikádách a máváte praporem obnovené portugalské monarchie! Úplně jako ta Svobodová, co vede lid, od Delacroixe!

9 0
možnosti
JH

J90a86n 77H44a68n68á44k

27. 6. 2014 0:12

Ježiš, neblázněte, nebo se mi splaší stádo porscháků!

1 0
možnosti
Foto

Vyměnil jste oříšky za porscháky? Kde? Já tam skočím vyměnit ty svoje svíčky ;-D

0 0
možnosti
Foto

Vyměňte svíčky až v tom porsháku! :-)

1 0
možnosti
Foto

No jo, ale já v nich nevypadám, jako ta modelka, takže v nich nemůžu mezi lid. Tím se samozřejmě dočista bortí plány nebohé monarchie a potažmo Vaše. Krásně jsem se Vám pomstila! Krásně!!

1 0
možnosti
Foto

Vaše osobní pomsta stála Portugalsko budoucnost, uvědomujete si to :-(

2 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 957x
Milovník života a vášnivých debat. Snad na ně dojde také pod tímto blogem.

Seznam rubrik