Diskuse

Chceme i Blanku zažít jinak?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výborný nápad, fandím. Sice jsem naplavenina v Praze, ale tímto projektem jsem nadšena a jásám a rozhodně podpořím. Vidím farmářské trhy, stánek s provenálským kořením a česnekem, vidím předního kuchaře Póvla Rajcha, jak griluje každou sobotu pro kolemjdoucí, vidím samotnou Blanku v Blance, jak prodává demo desky. Pražané chodí, jásají, hubnou, vzduch je čistejší, lidé jsou šťastnější, náladu jim nezkazí ani občasný prvomájový průvod za práva Natahovací Mařenky nebo Darterez Pride! Jsem skutečně potěšena, že mnozí odborníci již vyjádřili zájem a podporu, zvláště pak paní BoA. A Mordechaj, tajnůstkář, ani se nepochlubil, když jsme nedávno sdíleli chléb s tvarohem a pažitkou...Václave, výborně. Můžete počítat s pomocí naší celé rodiny, od Moravských do Českých Budějovic.

5 0
možnosti
OM

zprávu.... Ale snad to spraví :-)

1 0
možnosti
MK

R^ Zítra to má podepsat Zeman s Putinem, jen Putin to chce bez civilistů , aby jeho tanky vypadaly jako diplomatická návštěva na pražském Hradě :)

6 0
možnosti
JH

J22o97s89e28f 38H65á71l41a

8. 10. 2014 20:59

Mám z této aktivity skutečně obrovskou radost a cítím, že změny již přicházejí. Plamínek světla v nás všech se otevírá a věci se začínají měnit. Vše přichází postupně, ale cítím, že paprsky už prozařují našimi těly a myslí a zvedá se obrovská vlna štěstí a lásky. Ten příval energie je skutečně ohromující a všechny nás doslova smete. Proto buďme připraveni a nebraňme se světlu. V

P.S. Napadlo mne, že stánek s pivem by mohl v rámci trhů provozovat Jiří Kára.

8 0
možnosti
MK

Tak pozor. A kde bude stánek z pohledy z Ovčárny?

2 0
možnosti
Foto

Já bych z Blanky udělal záložní velitelské stanoviště blanických rytířů. Už je pomalu na čase je přesunout blíže ku Praze. :-)

7 0
možnosti
MK

Kdyby jen tam. Asi se máme pořád dobře :)

2 0
možnosti
Foto

Přátelé, děkuji za plodnou diskusi. Jsem rád za názory všech stran, ale povšimněme si jednoho - zapálení odpůrci našeho nápadu vidí jenom možnosti dvě: Buď auta, nebo lidi. Mým ideálem není zalidněná Blanka a ucpané ulice, mým ideálem je město jako organismus. A právě Blanka může ukázat, že potřeby různých skupin nemusí stát nutně v rozporu, ale mohou se doplňovat a citlivě spolu mísit. Blanka by měla patřit jak Pražanům s motorem, tak těm bez něj R^

7 0
možnosti
OM

A to jak se zážehovým tak i vznětovým. Zažehl jste překrásnou myšlenku, pane Jindro, která ve mně vznítila zapálení pro vaši naši věc. R^ EU

5 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

MK

R^ Výživný ppříspěvekR^

0 0
možnosti
MK

R^ Ještě jednou díky Václave. teď mi volal starosta, že lituje, že už nekandiduje, že by takový tunel také mohl udělat. Prý o tom uvažoval, ale neměl k tomu dost odvahy. Je škoda, že tento článek přichází tak těsně před volbami. Jako bych to viděl.......Tunel v každé obci!

4 0
možnosti

Já myslím, že článek, jehož téma rozproudilo tak vášnivou a podnětnou diskusi, by měl být zařazen minimálně do zaujálů! R^

9 0
možnosti
MK

Tam je zatím jaderná bomba a přitom tady jde o mnohem více!

4 0
možnosti